Gyakran Ismételt Kérdések

Kirakók

A puzzle-kat 7 éves kor alatt nem ajánljuk, ugyanis az apró darabokat a kisgyermekek a szájukba vehetik, lenyelhetik, valamint ebben a korban a finommotorikus képességük még nincsen olyan szinten, hogy élvezhető legyen számukra a puzzle kirakása.

7 éves kor felett már ez a veszély nem áll fent, viszont 7-8 éves korban még előfordulhat, hogy néha-néha anyu, vagy apu segítségére lesz szüksége a gyermeknek. 😊

Bár 60-70 éves korban jellemzően elkezd romlani a szem-kéz koordináció, azonban a visszajelzések alapján még a 90-hez közel is ugyanakkora élvezetet nyújt a puzzle kirakása, mint gyermekek, vagy felnőttek esetén.

Ráadásul a puzzle-k kirakása megmozgat minden egyes agytekervényt és serkenti a kognitív képességeket, ami különösen hasznos az időskori demencia megelőzése céljából.

A puzzle színei megegyeznek a képeken látható színekkel, a felülete a fa anyagának természete miatt pedig inkább matt hatású, mintsem csillogó/fényes.

Fa puzzle-jeink nagyjából olyan összetettek, mint egy 500-1.000 darabos hagyományos puzzle, így nem kell aggódnod, nem leszel egyhamar készen a kirakóval.

Az, hogy mennyi ideig tart kirakni, nagyban függ attól, hogy ki rakja ki.

Egy felnőtt párnak, akiknek a vérében is a puzzle-zás folyik, lehet, hogy 2 óra is elég a kirakáshoz, míg egy fiatalabb gyermeknek egyedül akár 5 órára is szüksége lehet, mire az utolsó darabot is a helyére tudja tenni.

A puzzle-k jellemzően nagyjából 150 darabból állnak (a kb. 150 egyedi darabos fa puzzle olyan összetett, mint egy 500-1.000 darabos hagyományos puzzle), a kirakott kép mérete pedig akkora, mint egy A4-es papírlap (21 x 29,7 cm).

Minden egyes puzzle más-más méretű, a kirakók pontos darabszámát az adott puzzle oldalán a “KOSÁRBA TESZEM” gomb fölött nézheted meg.

Fa puzzle-jeink mindegyike tökéletes ajándék lehet, nem csak a puzzle-k szerelmeseinek, hanem gyakorlatilag bárki számára.

Puzzle-jeink maximális kikapcsolódást nyújtanak, csökkentik a stresszt, ellazítják az elmét, így akár egyedül is kirakhatod ezeket, hogy kiszakadj kicsit a mindennapi rutinodból.

De kirakhatod a puzzle-kat a családoddal, a pároddal, a barátaiddal együtt, sőt, akár mérhetitek is az időt és versenyezhettek, hogy ki tudja a leggyorsabban kirakni.

Természetesen igen! Bár fa puzzle-jeink apró darabokból állnak össze, ezért nem könnyű kirakni, de mindenki meg tudja csinálni több / kevesebb idő alatt! 😊

Arról nem is beszélve, hogy, a puzzle-zás fejleszti a finommotoros kézügyességet, így, ha most még nem is vagy a legjobb, néhány kirakás után már jelentős fejlődést fogsz tapasztalni (ebben is).

Szállítás

A 12:00 óráig leadott megrendeléseket még aznap feladjuk a kiszállító cégnek, így csomagod nagy valószínűséggel a következő napon fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, de így is maximum 2 munkanapon belül nálad lesz a rendelt puzzle.

Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:

  • Házhozszállítás: 1.190 Ft
  • Átvétel csomagponton / postán: 990 Ft

Legalább 2 fa puzzle vásárlása esetén a kiszállítás INGYENES.

Ingyenes házhozszállítás esetén választhatsz, hogy rendelésed házhozszállítsuk, egy csomagautomatába, vagy pedig egy postapontra küldjük a csomagod.

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

A 12:00 óráig leadott megrendeléseket még aznap feladjuk a kiszállító cégnek, így csomagod nagy valószínűséggel a következő napon fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, de így is maximum 2 munkanapon belül nálad lesz a rendelt puzzle.

Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:

  • Házhoz szállítás: 1.190 Ft
  • Átvétel csomagponton / postán: 990 Ft

Legalább 2 fa puzzle vásárlása esetén a kiszállítás INGYENES.

Ingyenes házhozszállítás esetén választhatsz, hogy rendelésed házhozszállítsuk, egy csomagautomatába, vagy  pedig egy postapontra küldjük a csomagod.

Jelenleg 4 féle szállítás közül választhatsz: rendelésedet kérheted GLS vagy MPL házhozszállítással, FOXPOST csomagautomatába vagy Packeta csomagpontra.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is, így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a logisztikai partnerünk küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted az adott futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

A GLS-sel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A FOXPOST-tal rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

A Packeta-val rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

GLS házhoz szállítás

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A GLS hétköznapokon 9:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét.

A futár értesítőt hagy Neked, amiben értesít, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot.

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a többszáz FOXPOST és Packeta csomagautomata egyikébe, amelyekből FoxPost esetén 3 naptári napon belül, Packeta esetén 2 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség).

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.

A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Packeta csomagpont

Csomagodat kérheted Packeta átvevőhelyre vagy Packeta Z-Box automatába.

A Packeta átvevőhelyeken 5 naptári napig veheted át csomagodat, míg Z-Box automata választása esetén erre 2 naptári napod van.

Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.

A Packeta átvevőhelyek esetén általában van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetésre is.

Ha az átvevőhelyen nem áll rendelkezésre kártya-terminál, de szeretnél értintésmentesen, bankkártyával fizetni, csak jelezd ezt az átadónak, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonodra. Ezt a linket lekattintva, ott helyben ki tudod fizetni az összeget.

A Packeta Z-Box automaták esetén kizárólag a fentebb említett fizetési linken keresztüli fizetésre van lehetőség.

Fizetés

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén) és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • FOXPOST csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
  • GLS futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni

Az utánvétkezelés díja 390 forint.

Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (a Paylike) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.

Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@puzzies.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.

Rendelés

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.

Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369

Garancia

Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!

Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@puzzies.hu e-mail címen és segítünk.

Visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.

Ezen kívül kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mailben csatolj fényképet a termék állapotáról.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

A termék visszaküldése a saját költségeden történik.

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.

Kizárólag sértetlen termékek esetén tudjuk a teljes pénz visszafizetési garanciát vállalni.

A termék működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat esetén a visszatérítés összegét a termék használatából eredő értékcsökkenéssel kell csökkentenünk.

Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@puzzies.hu e-mail címre!

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk a lenti űrlapot kitöltve és 24 órán belül válaszolunk!

06 30 780-1612

info@puzzies.hu

puzzieshungary

info@puzzies.hu

puzzieshu

puzzies.hu

Megnyugtat | Relaxál | Ellazít

Lepd meg magadat vagy szeretteidet
egy kis feltöltődéssel