Kirakók
A puzzle-kat 7 éves kor alatt nem ajánljuk, ugyanis az apró darabokat a kisgyermekek a szájukba vehetik, lenyelhetik, valamint ebben a korban a finommotorikus képességük még nincsen olyan szinten, hogy élvezhető legyen számukra a puzzle kirakása.
7 éves kor felett már ez a veszély nem áll fent, viszont 7-8 éves korban még előfordulhat, hogy néha-néha anyu, vagy apu segítségére lesz szüksége a gyermeknek. 😊
Bár 60-70 éves korban jellemzően elkezd romlani a szem-kéz koordináció, azonban a visszajelzések alapján még a 90-hez közel is ugyanakkora élvezetet nyújt a puzzle kirakása, mint gyermekek, vagy felnőttek esetén.
Ráadásul a puzzle-k kirakása megmozgat minden egyes agytekervényt és serkenti a kognitív képességeket, ami különösen hasznos az időskori demencia megelőzése céljából.
A két méret között több különbség is van:
1. Az L-es puzzle-k kirakva nagyjából akkorák, mint egy A3-as papírlap, míg az M-esek nagyjából akkorák, mint egy A4-es papírlap.
2. Az L-es puzzle-k 30-50%-kal több darabból állnak, mint az M-esek (így az L-es kirakókat több idő kirakni).
3. Az L-es puzzle-kban 30-50%-kal nagyobbak az egyes darabok, mint az M-esekben lévő darabok.
Minden egyes puzzle más-más méretű, a kirakók pontos méretét és darabszámát az adott puzzle oldalán a “KOSÁRBA TESZEM” gomb fölött nézheted meg.
A puzzle-k színei megegyeznek a képeken látható színekkel (azonban más fényviszonyok mellett lehetnek árnyalatbeli különbségek).
A puzzle-k felülete a fa anyagának természete miatt inkább matt hatású, mintsem csillogó/fényes.
Az M-es méretű fa puzzle-jeink nagyjából olyan összetettek, mint egy 500 darabos hagyományos puzzle, míg az L-es puzzle-jeink nagyjából olyan összetettek, mint egy 1.000 darabos hagyományos puzzle, így nem kell aggódnod, nem leszel egyhamar készen a kirakóval.
Az, hogy mennyi ideig tart kirakni, nagyban függ attól, hogy ki rakja ki.
Egy felnőtt pár, akiknek a vérében is a puzzle-zás folyik, lehet, hogy egy M-es puzzle-t akár 2 óra alatt be tudnak fejezni, míg egy fiatalabb gyermeknek egyedül akár 5 órára is szüksége lehet, mire az utolsó darabot is a helyére tudja tenni.
Ez méretenként és puzzle-nként különböző:
- Az M-es puzzle-k jellemzően 110-160 darabból állnak, olyan összetettek, mint egy 500 darabból álló hagyományos puzzle, a kirakott kép mérete pedig nagyjából akkora, mint egy A4-es papírlap.
- Az L-es puzzle-k jellemzően 140-220 darabból állnak, olyan összetettek, mint egy 1.000 darabból álló hagyományos puzzle, a kirakott kép mérete pedig nagyjából akkora, mint egy A3-as papírlap.
Minden egyes puzzle más-más méretű, a kirakók pontos méretét és darabszámát az adott puzzle oldalán a “KOSÁRBA TESZEM” gomb fölött nézheted meg.
Fa puzzle-jeink mindegyike tökéletes ajándék lehet, nem csak a puzzle-k szerelmeseinek, hanem gyakorlatilag bárki számára.
Puzzle-jeink maximális kikapcsolódást nyújtanak, csökkentik a stresszt, ellazítják az elmét, így akár egyedül is kirakhatod ezeket, hogy kiszakadj kicsit a mindennapi rutinodból.
De kirakhatod a puzzle-kat a családoddal, a pároddal, a barátaiddal együtt, sőt, akár mérhetitek is az időt és versenyezhettek, hogy ki tudja a leggyorsabban kirakni.
Természetesen igen! Bár fa puzzle-jeink apró darabokból állnak össze, ezért nem könnyű kirakni, de mindenki meg tudja csinálni több / kevesebb idő alatt! 😊
Arról nem is beszélve, hogy, a puzzle-zás fejleszti a finommotoros kézügyességet, így, ha most még nem is vagy a legjobb, néhány kirakás után már jelentős fejlődést fogsz tapasztalni (ebben is).
Szállítás
A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül lesz nálad a rendelt puzzle.
Jelenleg 5 féle szállítás közül lehet választani:
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: 1.190 Ft
- MPL házhozszállítás: 1.290 Ft
- GLS csomagautomata: 1.190 Ft
- GLS házhozszállítás: 1.790 Ft
- Packeta csomagautomata, csomagpont: 990 Ft
Legalább 2 fa puzzle vásárlása esetén
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: INGYENES
- MPL házhozszállítás: INGYENES
- GLS csomagautomata: INGYENES
- GLS házhozszállítás: 490 Ft
- Packeta csomagautomata, csomagpont: INGYENES
Rendelésedet kérheted
- MPL csomagautomatába, csomagpontra, vagy postára
- MPL házhozszállítással
- GLS csomagautomatába
- GLS házhozszállítással
- Packeta csomagautomatába vagy csomagpontra
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A GLS-sel rendelt csomagodat pedig itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
A Packetával rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://tracking.app.packeta.com/hu
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy szállítással kapcsolatban először inkább a futárszolgálat weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.
MPL futárszolgálat
MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282
GLS futászolgálat
GLS általános GYIK: https://gls-group.com/HU/hu/gyik/
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Packeta futárszolgálat
Packeta általános GYIK: https://www.packeta.hu/ugyfelszolgalat
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Házhozszállítás
Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesítik a csomagokat.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.
Mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
MPL-lel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
- A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.
- Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.
GLS-sel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot visszaszállítják hozzánk.
MPL-lel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
GLS-sel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez szóbeli vagy írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség).
Csomagautomata
Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.
A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.
A Packeta csomagautomatákban a csomagokat általánosan 2 naptári napig tárolják. A határidő 1 nappal hosszabbítható, összesen 3 naptári napra, ehhez a Packeta ügyfélszolgálatát kell felkeresni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Mind az MPL , mind a GLS csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.
A Packeta csomagautomaták esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre.
A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el a futárszolgálat, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.
A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.
Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz fizetés után nyílik ki.
Posta és postapont
A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.
Packeta csomagpont
A Packeta csomagpontokon a csomagokat általánosan 7 naptári napig tárolják. A határidő 7+7 nappal meghosszabbítható, összesen 21 naptári napra (a hosszabbítással kapcsolatban a Packeta ügyfélszolgálatát kell felkeresni).
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Amennyiben a pénztár oldalon a „Packeta csomagautomata, csomagpont” szállítási opciót választod, rendelésedet kizárólag bankkártyás fizetéssel tudod leadni.
Személyes átvétel
A központi raktár címe: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. H épület. Bridge Logistics. (keresd a lapos épületet Bridge Logistics-os ablak matricákkal.)
A személyes átvételi ponton parkolási lehetőség is van biztosítva, illetve tömegközlekedéssel is megközelíthető a 187 és 87A busszal.
Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.
A raktár telefonszáma: +36 20 232 5525
Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni.
Sajnos nincs. Személyes átvételre kizárólag bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.
Fizetés
Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- Az MPL és GLS csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával
- A futárnál házhoz szállításkor készpénzzel és bankkártyával
- A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
*Amennyiben a pénztár oldalon a „Packeta csomagautomata, csomagpont” szállítási opciót választod, rendelésedet kizárólag bankkártyás fizetéssel tudod leadni.
Az utánvétkezelés díja 390 forint.
Igen, a rendelés leadása során van lehetőség utánvétes fizetést választani.
Az utánvétkezelés díja 390 Ft.
*Amennyiben a pénztár oldalon a „Packeta csomagautomata, csomagpont” szállítási opciót választod, rendelésedet kizárólag bankkártyás fizetéssel tudod leadni.
Igen, az utánvét értéket a futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted.
Igen. A rendelés leadása során van lehetőséged online bankkártyás fizetésre a Barion biztonságos rendszerén keresztül.
Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (Barion) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.
Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@puzzies.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.
A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.
Rendelés
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.
Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben elküldjük az bankszámlaszámunkat, ahova el tudod utalni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Nem. Amennyiben láttad a „Köszönjük! A rendelésedet megkaptuk!” üzenetet, úgy biztos lehetsz abban, hogy fogadtuk megrendelésed.
A visszaigazoló e-mail az esetek jelentős részében akkor nem érkezik meg, ha nem jó e-mail cím lett megadva a pénztár oldalon.
Gyakran előfordul, hogy a „.com” helyett „.con” végződéssel adják meg e-mail címüket, de az is előfordul, hogy a „@” jel marad ki. Bárkivel előfordulhat, a rendelést ettől függetlenül fogadtuk.
Ezen kívül az is előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail a „Promóciók” mappába került.
Mindenesetre, ha biztosra szeretnél menni, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!
Kérjük értesíts minket minél előbb, hogy a rendelésed biztosan csak 1 alkalommal szállítsuk ki!
Ilyen a rendelések nagyon kis részében, de sajnos előfordulhat.
Ügyfélszolgálatunk ilyen esetben fel fog keresni a rendeléskor megadott elérhetőségek egyikén, majd felvázolja a lehetséges opciókat, segít megtalálni a Számodra legjobb megoldást:
- Rendelés módosítása (egyeztetés után mi végezzük el)
- Rendelés törlése (előre fizetés esetén a rendelés végösszegét visszautaljuk)
- Egyéni megoldások
Garancia
Igen, amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 90 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!
Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@puzzies.hu e-mail címen és segítünk.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
A termék visszaküldése a saját költségeden történik.
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy az elállás jelzését követő 14 napon belül visszautaljuk a rendelés összegét a fizetés módjával megegyező módon, vagy a vásárló beleegyezésével a megjelölt bankszámlaszámra.
Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@puzzies.hu e-mail címre!
Maradt még kérdésed?
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy március 13. és március 31. között telefonon ügyfélszolgálatunk nem elérhető.
E-mailben ezidő alatt is készséggel segítünk bármilyen kérdéssel kapcsolatban.
Írj nekünk és 24 órán belül válaszolunk!
06 30 780-1612
Hétfőtől péntekig 8:00-15:00
info@puzzies.hu
puzzieshu
puzzies.hu
Megnyugtat | Relaxál | Ellazít