Gyakran Ismételt Kérdések

Kirakók

A puzzle-kat 7 éves kor alatt nem ajánljuk, ugyanis az apró darabokat a kisgyermekek a szájukba vehetik, lenyelhetik, valamint ebben a korban a finommotorikus képességük még nincsen olyan szinten, hogy élvezhető legyen számukra a puzzle kirakása.

7 éves kor felett már ez a veszély nem áll fent, viszont 7-8 éves korban még előfordulhat, hogy néha-néha anyu, vagy apu segítségére lesz szüksége a gyermeknek. 😊

Bár 60-70 éves korban jellemzően elkezd romlani a szem-kéz koordináció, azonban a visszajelzések alapján még a 90-hez közel is ugyanakkora élvezetet nyújt a puzzle kirakása, mint gyermekek, vagy felnőttek esetén.

Ráadásul a puzzle-k kirakása megmozgat minden egyes agytekervényt és serkenti a kognitív képességeket, ami különösen hasznos az időskori demencia megelőzése céljából.

A két méret között több különbség is van:

1. Az L-es puzzle-k kirakva nagyjából akkorák, mint egy A3-as papírlap, míg az M-esek nagyjából akkorák, mint egy A4-es papírlap.

2. Az L-es puzzle-k 30-50%-kal több darabból állnak, mint az M-esek (így az L-es kirakókat több idő kirakni).

3. Az L-es puzzle-kban 30-50%-kal nagyobbak az egyes darabok, mint az M-esekben lévő darabok.

Minden egyes puzzle más-más méretű, a kirakók pontos méretét és darabszámát az adott puzzle oldalán a “KOSÁRBA TESZEM” gomb fölött nézheted meg.

A puzzle-k színei megegyeznek a képeken látható színekkel (azonban más fényviszonyok mellett lehetnek árnyalatbeli különbségek).

A puzzle-k felülete a fa anyagának természete miatt inkább matt hatású, mintsem csillogó/fényes.

Az M-es méretű fa puzzle-jeink nagyjából olyan összetettek, mint egy 500 darabos hagyományos puzzle, míg az L-es puzzle-jeink nagyjából olyan összetettek, mint egy 1.000 darabos hagyományos puzzle, így nem kell aggódnod, nem leszel egyhamar készen a kirakóval.

Az, hogy mennyi ideig tart kirakni, nagyban függ attól, hogy ki rakja ki.

Egy felnőtt pár, akiknek a vérében is a puzzle-zás folyik, lehet, hogy egy M-es puzzle-t akár 2 óra alatt be tudnak fejezni, míg egy fiatalabb gyermeknek egyedül akár 5 órára is szüksége lehet, mire az utolsó darabot is a helyére tudja tenni.

Ez méretenként és puzzle-nként különböző:

  • Az M-es puzzle-k jellemzően 110-160 darabból állnak, olyan összetettek, mint egy 500 darabból álló hagyományos puzzle, a kirakott kép mérete pedig nagyjából akkora, mint egy A4-es papírlap.
  • Az L-es puzzle-k jellemzően 140-220 darabból állnak, olyan összetettek, mint egy 1.000 darabból álló hagyományos puzzle, a kirakott kép mérete pedig nagyjából akkora, mint egy A3-as papírlap.

Minden egyes puzzle más-más méretű, a kirakók pontos méretét és darabszámát az adott puzzle oldalán a “KOSÁRBA TESZEM” gomb fölött nézheted meg.

Fa puzzle-jeink mindegyike tökéletes ajándék lehet, nem csak a puzzle-k szerelmeseinek, hanem gyakorlatilag bárki számára.

Puzzle-jeink maximális kikapcsolódást nyújtanak, csökkentik a stresszt, ellazítják az elmét, így akár egyedül is kirakhatod ezeket, hogy kiszakadj kicsit a mindennapi rutinodból.

De kirakhatod a puzzle-kat a családoddal, a pároddal, a barátaiddal együtt, sőt, akár mérhetitek is az időt és versenyezhettek, hogy ki tudja a leggyorsabban kirakni.

Természetesen igen! Bár fa puzzle-jeink apró darabokból állnak össze, ezért nem könnyű kirakni, de mindenki meg tudja csinálni több / kevesebb idő alatt! 😊

Arról nem is beszélve, hogy, a puzzle-zás fejleszti a finommotoros kézügyességet, így, ha most még nem is vagy a legjobb, néhány kirakás után már jelentős fejlődést fogsz tapasztalni (ebben is).

Szállítás

A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül lesz nálad a rendelt puzzle.

Jelenleg 3 féle szállítás közül lehet választani:

  • Házhoz szállítás: 1.290 Ft
  • Átvétel csomagautomatából, postán vagy postaponton: 1.190 Ft
  • Aznapi házhozszállítás: 2.990 Ft

Legalább 2 fa puzzle vásárlása esetén

  • a házhozszállítás INGYENES
  • a postai/csomagponti átvétel INGYENES
  • az aznapi házhozszállítás 1.790 Ft

Rendelésedet kérheted

  • MPL házhozszállítással
  • MPL csomagautomatába, postára vagy postapontra (MOL, Coop, Media Markt)
  • Aznapi házhozszállítással (kizárólag budapesti szállítási cím esetén és a délelőtt 11-ig leadott rendelésekre érvényes)

Az „Aznapi házhozszállítás” egy prémium szállítási szolgáltatás, amely által az adott napon 00:00-11:00 között leadott rendeléseket MÉG AZNAP este 20:00-ig kézbesíti az MPL futárszolgálat.

A 11:00-24:00 között leadott rendeléseket a következő munkanapon este 20:00-ig szállítják ki.

A többi szállítási lehetőséghez hasonlóan az „Aznapi házhozszállítás”-sal rendelt csomagokat sem szállítja ki az MPL hétvégén, így a péntek 11:00-24:00 között, illetve a hétvégén leadott rendeléseket a következő munkanapon este 20:00-ig kézbesíti a futárszolgálat. Azaz a hétvégi rendelések, már hétfőn kiszállításra kerülnek.

Az egyéb munkaszüneti napokon beérkezett rendeléseket a következő munkanapon este 20:00-ig szállítják ki.

Jelenleg ez a szállítási mód KIZÁRÓLAG Budapest kerületeiben érhető el, a szállítási mód az irányítószám (valamint a „Város” és a „Cím” mezők) megadása után jelenik meg.

Az „Aznapi házhozszállítás” szállítási opció választása esetén csomagodat kizárólag előre fizetéssel (bankkártyás fizetéssel) rendelheted meg.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

Az MPL-lel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy először inkább az MPL weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.

MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282

Házhozszállítás

Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Az MPL hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.

Az MPL összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.

Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.

Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség).

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Csomagautomata

Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.

A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Az MPL csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.

A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el az MPL, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.

A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.

Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik ki.

Posta és postapont

A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.

Fizetés

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Stripe biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
  • A futárnál házhoz szállításkor készpénzzel és bankkártyával
  • A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni

Az utánvétkezelés díja 390 forint.

Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (Stripe) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.

Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@puzzies.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.

Rendelés

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.

Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@puzzies.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282

Garancia

Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!

Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@puzzies.hu e-mail címen és segítünk.

Visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.

Ezen kívül kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mailben csatolj fényképet a termék állapotáról.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

A termék visszaküldése a saját költségeden történik.

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.

Kizárólag sértetlen termékek esetén tudjuk a teljes pénz visszafizetési garanciát vállalni.

A termék működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat esetén a visszatérítés összegét a termék használatából eredő értékcsökkenéssel kell csökkentenünk.

Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@puzzies.hu e-mail címre!

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk és 24 órán belül válaszolunk!

06 30 780-1612

info@puzzies.hu

puzzieshu

puzzies.hu

Megnyugtat | Relaxál | Ellazít

Lepd meg magadat vagy szeretteidet
egy kis feltöltődéssel