Barion Pixel

Köszönjük!
A rendelésedet megkaptuk!

Rendelésed száma: #0

Rendelésed száma:
#0

Perceken belül kapni fogsz egy megerősítő e-mailt a rendelés során megadott e-mail címre.

Amennyiben 10 percen belül nem érkezik meg a rendelés megerősítő e-mail, kérjük nézd meg a “spam” és “promóciók” mappákat is.

Ha így sem találod az e-mailt, kérjük írj nekünk az info@puzzies.hu e-mail címre és segítünk megoldani a problémát (de ne izgulj, a rendelésed biztosan megérkezett hozzánk, mivel ezt az oldalt látod)

Order not found. You cannot access this page directly.

Hasznos információk

A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül lesz nálad a rendelt puzzle.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660

A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

A GLS-sel rendelt csomagodat pedig itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/

A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesítik a csomagokat.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660

Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.

A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni központi raktárunkban – akár közvetlenül az után, hogy leadtad a rendelésed.

A központi raktár címe: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. H épület. Bridge Logistics. (keresd a lapos épületet Bridge Logistics-os ablak matricákkal.)

A személyes átvételi ponton parkolási lehetőség is van biztosítva, illetve tömegközlekedéssel is megközelíthető a 187 és 87A busszal.

Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.

A raktár telefonszáma: +36 20 232 5525

Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!

Minden Jog Fenntartva. Copyright 2024 Puzzies