Perceken belül kapni fogsz egy megerősítő e-mailt a rendelés során megadott e-mail címre.
Kérjük ellenőrizd, hogy minden adat helyesen lett-e megadva. Ha téves adatokat adtál meg, vagy módosítanád a rendelésedet, kérjük írj nekünk minél hamarabb az info@puzzies.hu email címre.
Amennyiben 10 percen belül nem érkezik meg a rendelés megerősítő e-mail, kérjük nézd meg a „spam” és „promóciók” mappákat is, vagy írj nekünk az info@puzzies.hu email címre és segítünk megoldani a problémát.
Order not found. You cannot access this page directly.
A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül lesz nálad a rendelt puzzle.
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A GLS-sel rendelt csomagodat pedig itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesítik a csomagokat.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700 / +36 20 890 0660
Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.
A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Igen, amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 90 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!
GY.I.K.
Vélemények
Blog
Kapcsolat
Pénztár